اندراحوات این روزها

توی اشپزخونه نشستم و میخوام کاهوهایی ک ریختم توی اب رو تا چنددیقه دیگه ابکش کنم 

از سرشب قرار بود بنویسم، ذهنم پر از حرفه ولی نمیدونم چجوری بنویسم 

پراز استرسم و فک میکنم دلیلش این باشه ک نمیتونم مثه بقیه ادما راحت و بدون درد تلاش کنم 

و کیفیت زندگیمو بالا ببرم 

درد گردن ۳/۵ ساله 

عکسم رو نشون دکتر دادم گفت چیزی ظاهرا نیس و 10 جلسه فیزیوتراپی نوشت 

جلسات فیزیوتراپی تموم شد و میزان بهبودیم اونقدرا نبوده 

فیزیوتراپ گفت پوسچر بدنت بهم ریخته، عضلاتت ضعیف و ظریفه، شونه راستت افتادگی داره، گردنت به سمت راست متمایل شده 

و چون طولانی مدت اینجوری بودی، طول میکشه اوکی شدنت 

باید بری بدنسازی و یه مربی برات برنامه درست درمون بنویسه+تمریناتی ک میگم رو روزی  سه مرتبه انجام بدی 

(وی قول بسیار جدی میده در انجام تمرینا اهمال کاری نورزد🫢) 

مربی برام برنامه نوشته چندوقتی هست میرم باشگاه 

تعطیلات عید باعث وقفه شد ولی اگه دو هفته از اسفند و دو هفته از فروردین حساب کنیم سرجمع یکماه میشه ک یک روز درمیون باشگاه میرم! 

خستم، برای بهبودیم دعا کنید

________

اغلب روزا دوره عزت نفس گوش میدم 

دوره برنامه ریزی میبینم و نوت برداری میکنم 

باید تمرین کردن جدی و اصولی زبان رو هم باید بگنجونم توی برنامم. 

_______

توی pms هستم و این حال بد و غر زدن و نگران بودن و استرس مربوط بهش میشه تا حدودی 

احتمالا نوبت روانپزشک بگیرم برای چهارشنبه و ببینم وضعیت روح و روانم چجوریه 

_________

و مهم تر از همه پول میخوام 

هیچ مهارتی ندارم درحال حاضر و شرایط کلاس رفتن رو حتی ندارم 

به فکرم رسیده بود خوبه ریاضی علوم دبستانیا رو بخونم و کلاس خصوصی بگیرم با قیمت پایین تر. 

_________

دارم فک میکنم خوبه برای ناهار فردا از این ماکارونی های شکلی درست کنم! 

_________

بازم به خودم میگم 

هیچ اتفاقی بی دلیل نیست 

پ. ن: یادم افتاد باید در مورد یه موضوعی که با ارمان حرف میزدیم اینجا بنویسم. 

 

 

 

۲ ۳
نسیم صداقت
۲۶ فروردين ۱۸:۰۱

سلام عزیزم، این مشکلات ستون فقرات ببخشید خیلی خیلی خر است 

من ۱۲ ساله با ستون فقرات پسرم درگیرم

کاملا درکتون میکنم 

از نظر انحراف ستون فقرات بررسی شدین؟ اسکولیوزیس و .. 

انشااله هر چه زودتر بهبودی کامل داشته باشین

 

پاسخ :

سلام:) 
بله واقعا موافقم 
دردش ادمو کلافه میکنه 
و نمیزاره راحت به کارات برسی 
انحراف ستون فقرات رو چه پزشکی باید برسی کنه؟ 
فیزیوتراپ متوجهش نمیشه؟ 
گفتند گردنت متمایل شده به راست و افتادگی شونه داری 🥲
نسیم صداقت
۲۶ فروردين ۲۲:۲۲

الهی عزیزم، ایشالا زودی خوب بشین 

انحراف ستون فقرات فقط با MRI مشخص میشه و جراح ستون فقرات باید بروید که این عکس رو براتون بنویسن 

علائم شما حکایت از انحراف و اسکولیوزیس داره، حتما پیگیری کنید، ایشالا زودتر بهبود پیدا کنید 

فیزیوتراپ ممکنه متوجه بشه البته کارش نیست

پاسخ :

درمان هم داره اونوقت؟ 
همون ورزش کردنه احتمالا؟ 
ممنون بابت راهنماییتون
لطف کردید واقعا💛
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No matter how you feel
Get up
dress up
show up
and
never give up
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان