[از این چند وقت]

بهش پیام دادم 

میدونم سر درس خوندن خیلی اذیتت کردم 

اما لطفا یه فرصت دیگه بهم بده تا زبان رو باهات شروع کنم! 

گفت هدفت چبه از زبان خوندن؟ 

بهش گفتم 

گفت تایم کلاس رو بهت خبر میدم! 

حدودا 3 جلسه از کلاس گذشته و من موندم بین تمرین و درسای سخت المانی! 

ولی خوشحالم و دوستش دارم. 

قرار بود امسال کنکور بدم ولی چیزی نخوندم و یه سری پلن دیگه دارم تا تیر 

و از خیر کنکور امسال گذشتم! 

ولی سال دیگه مرخصی میگیرم از دانشگاه و شروع میکنم خوندن 

شین میگه بکش بیرون از کنکور 

ولی هرچقدر فکر میکنم نمیتونم 

زندگیم هیچ معنایی نداره 

مسیرمشخصی نداره 

و تمام اینده ی من به همین کنکور وصل شده! 

اومده بودم غر بزنم ولی یادم رفت چی میخواستم بگم! 

زندگی هنوزم قشنگه 

همین

پ. ن: کامنتا رو باز کردما:) 

بنویسید برام و خوشحالم کنید🤍

۲ ۲
یاس ارغوانی🌱
۱۶ فروردين ۱۱:۰۴

سلام :*)

اگر فکر می‌کنی انتخابت درسته خب انجامش بده.

پاسخ :

سلام به روی ماهت 😍
بله حتما:))) 
رهگذر
۳۱ فروردين ۰۰:۳۸

Hallo liebe Ritschel

Oky , wenn du mir erzählst ,was du der Junge gesagt hast. 😀

dann helfe ich dir 

was ist dir schwer ? (welche teil)

Ich kann gut deutsch (ich beherche dieses sprache) und kann ich dir helfen

GuteNacht 

پاسخ :

hallo 😁
چقد شما خوبید
ذوق زیادی کردم اصن:))) 
چشم میگم حتماااا قضیشو
شما لطف دارید به من 🍻🤍💃
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No matter how you feel
Get up
dress up
show up
and
never give up
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان