سلام از طرف منی ک چندماهه نبودم !

بین درس خوندن برای کنکور/دانشگاه/زبان واقعا درگیری دارم !

اولش گفتم دیگه بیخیال زبان میشم و کم کم شروع میکنم برای کنکور استارت بزنم

بعد با یه نفر مشورت کردم و گفت تحت هیچ شرایطی زبان رو ول نکن و واقعا دیدم منطقی میگه!

فعلا قرار شده یکی دوماهی خودمون بخونیم و بعد بریم تیچر ازمون تست بگیره و مجدد کلاساشو شرکت کنیم !

_________

عمل بینیم یکی از بزرگترین کارایی بود ک انجام دادم 

شما نمیدونید چقدر اذیت کننده بود و من با اون بینی شکسته و قوز دار از همون بچگی مورد تمسخر قرار گرفته بودم 

البته بعد از اینکه گچ بینی رو برداتشم متوجه یه استخون برامده سمت راست تیغه بینیم شدم و همچنان اون وجود داره و اصن شکل قوز کوچیک نیست 

انگار یه تیکه استخون اومده بیرون و دوباره وصل شده به تیغه ی وسط بینی 

و اینو دوست ندارم البته میشه گفت ورمه و دکتر گفته ماساژ بدم ولی من خیلی عجولم و عصبی و سعی میکنم خودمو قانع کنم ک این دماغ  واقعا خوبه ولی باز تو اینه ک نگاه کنم حساس میشم 

پریشب مطب دکتر ک بودم بینیم چسب نداشت و کسی متوجه نمیشد که منم عمل کردم و وقتی میگفتم بهشون با تعجب میگفتن،جدی؟

اصلا مشخص نیس و‌ من از این راضیم چون دوست نداشتم فرم بینیم مثه عملیا باشه،به قول شین بینیم به فرم صورتم اومده و کاملا طبیعیه 

البته تا یکسال جا داره ک‌خفن تر بشه !

__________

بیشتر درسایی ک تو دانشگاه برداشتم عمومیه و فقط ۸ واحد اختصاصی ک اناتومی و فیزیک ۲ اصلا برام مهم نیس حتی اگ پاس نشم

 تمرکزم روی فیزیک پزشکی +عمومی هاست!

_____________

برای گردن درد قراره عکسمو ببرم نشون به دکتر دیگه بدم شاید اون یه ورزشی چیزی بده و منو رها کنه از این درد 

واقعا پول لیزر ندارم ک پیش همون پزشک قبلی برم !

__________

دیگه چی بگم؟

اهان یه دوره ی تند خوانی شرکت کردم و میخوام اعتراف کنم مربیش کراشم بود واسه همین پول دادم برای این دوره :دی 

خلاصه ندیدم اصن چی به چیه حالا قراره امروز برم‌خونه شین بشینیم جلسه اولشو ببینیم و تمریناشو انجام بدیم !

_________

اخ عیش

دلم خالی شدا 

^•^

۰ ۵
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No matter how you feel
Get up
dress up
show up
and
never give up
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان