وفتی خدا بهت نگاه میکنه!

سلام!

از فضای وبلاگ خیلی دور شدم !

بیشتر تایمم با گوشی میره!

پای اینستاگرام 

یه حس رخوت و بدی دارم از خودم،هیچ کار مفیدی درواقع انجام نمیدم!

کلاس آلمانی میرم 

یا یه معلم به شدت سختگیر،از همونا ک درس نخونی میشوره و پهنت میکنه روی بند!

اوایلش استرسش رو داشتم،سخت بود،خیلی سخت 

​​​​​​ولی خب وقتی تایم بزاری براش و یکم بخونی زبان جالبی میشه!

______

سرظهر با بابام دعوام شد و حرفای زشتی زدم 

کاش میشد توی عصبانیت یکم حواس ادم به دهنش باشه 

عمیقا پشیمونم و بغض دارم!

من ادم بدی نیستم فقط بعضی وقتا خستم و روحم درد میگیره!

حتی الان دارم گریه میکنم!

_________

بعد کلاس انلاین با الف ویدیو کال داشتم 

گریه کردم!

 باهام حرف زد!

________

امشب فاطمه ناراحت بود،خسته و کلافه بود 

بهش گفتم 

صبح میشه این شب💙

​​​​

 

۰ ۱۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No matter how you feel
Get up
dress up
show up
and
never give up
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان