حرف اونا مگه مهمه؟

قبلا وقتی کسی اذیتم میکرد یا بهم بی احترامی میکرد تا مدت ها درگیرش بودم و خودخوری میکردم 

اما الان به درجه ای رسیدم که حرف ادما هیچ ارزشی برام نداره

مثلا دیشب گلی گفت خاله اومد فلان حرفو پشت سرت زد و.....

من پیش خودم گفتم فقط برای یه کار مهم که میخواستم توش شریک بشه باهاش صحبت کردم هیچ اشکالی نداره اگه از چرخه حذفش کنم و خودم تنها باقی راهو برم.

یا دیشب سر یه استوری با یه بلاگر محبوب کنکوریا دعوام شد و ریپلای گرفتم و براش توضیح دادم حرفش اشتباه بوده

فورا جواب داد و یه چیز بی ربط نوشت و جوری رفتار کرد که انگار من ارث باباش رو خوردم

خواستم براش یه متن طولانی بنویسم و با دلیل و منطق بهش توضیح بدم و بعد بیخیالش شدم

گفتم که چی؟

و نهایتا بهش گفتم من قصد ناراحت کردنتون رو نداشتم و موفق باشید 

بماند که بعدش بهم چی گفت:دی

____________

خیلی وضعیت خوبیه

هیچ حرفی برات ارزش نداره

خودت رو درگیرش نمیکنی و از کنارش رد میشی

هرچی که میگدره متوجه میشی ادما اونقدر ارزش ندارن که بخوای خودتو برای حرفاشون غصه دار کنی

 

۰ ۱۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No matter how you feel
Get up
dress up
show up
and
never give up
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان