شرح احوال

اعتراف میکنم وقتی انه شرلی میخوندم حس میکردم دیگه روی زمین نیستم،حالم خیلی خوب بود!

اما بالاخره هفته پیش بعداز مدت ها رفتم شهر کتاب و چندجلد باقی موندش رو خریدم.

​​​​​​هر8جلدش رو توی اتاق عقبی گذاشتم که مادرم خیالش راحت باشه که سراغشون نمیرم

اما امروز وقتی خونه نبود یواشکی انه شرلی در ویندی پاپلرز رو برداشتم و شروع کردم بخونم

ازش خوشم نیومد

نمیدونم چرا!

اینکه با کلافگی و سردرگمی و استرس و گردن درد مطالعش میکنم هم بی تاثیر نیست!

________

هوا وحشتناک خوبه

گلای رز و محمدی باغچه کم کم دارن باز میشن!

بعدازظهرا توی حیاط میرم و میشینم و فقط به صداها توجه میکنم

صدای ماشین و موتورای عبوری،صدای چکش کفاشی روبروی خونه،صدای گنجیشکای لابه لای درخت انگور

همسایه بغلی یه حیاط بزرگ و نما شده ی درست حسابی دارند،اما هیچ باغچه و گلی توش نیست

دلیلش هم اینه که خانم خونه دوست نداره حیاطش کثیف بشه و پراز برگ 

اما چطوری دلشون میاد؟!

من اگه یه خونه داشتم توی باغچش یه یاس میکاشتم،وحشتناک بوی خوبی داره،

شایدم یه درخت لیمو !

______________

حس میکنم دارم دیوونه میشم،افکاری که قابل بیان نیست بعضی وقتا منو جوری میترسونه که دلم میخواد زانوهامو بغل بگیرم و های های اشک بریزم!

________________

هرچی ک میگذره بیشتر به نوشتن معتقد میشم!

​​​​​​مینویسی و انرژی مثبت میفرستی و منتظر میمونی اتفاق بیفته!

___________________

شین لیسانسش رو گرفت و من هنوز پشت کنکوریم!

سرکار میره و من هنوز پشت کنکوری ام!

قراره این دوروز دکتر برم و شاید این حجم از افسردگی دست از سرم برداره،!

​​​​​​دلم میخواد زودتر کنکور تموم بشه

این چهارپنج سال مثله یه بغضه که گلومو فشار میده و سعی میکنه خفم کنه!

هنوزم حسودیم میشه به ادمای با اراده 

شایدم حسودی نیست فقط پراز لذت میشم وقتی میبینم چقدر خفن و منظم و تلاشگر هستن!

اما خب درست میشه همه چیز 

امیدی هست

خدایی هست

​​​​​​

​​​​

۰ ۱۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No matter how you feel
Get up
dress up
show up
and
never give up
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان