حرفایی که هیچ ارزشی نداره!

مامانم خسته و ناراحته،انگار به هیچ چیزی امید نداره

ناراحتی از توی چشماش پیداس

امروز تولدشه و براش کیک خریدم اما خوشحالش نکرد

_______

وقتی منو ببینید شروع میکنم باهاتون گرم صحبت کردن و گاها بلند بلند میخندم 

اگه کسی منو ببینه میگه چه بیخیاله و چقد حالش خوبه .اما واقعیت اینه ک من اون ادم نیستم 

من واقعی قایم شده و پراز ترس و اضطرابه و بعضی وقتا از شدت استرس و حال بد نمیدونه چیکار کنه و فقط به خودش میلرزه

من واقعی نمیتونه غمش رو نشون بده و حرفاش رو با کسی درمیون بزاره!

________

دلم میخواد برای چندروز هم ک شده هیچ کسی رو نبینم و با هیچ کسی حرف نزنم و فقط سکوت کنم!

________

 

۰ ۱۵
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No matter how you feel
Get up
dress up
show up
and
never give up
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان