وی در سومین راه کسب پول نیز شکست خورد!

از عنوان مشخصه دیگه!

اگه بخوام تعریف کنم اینجوریه ک 

یه روزی ک حوصله نداشتم رفتم سر تلگرام و دیدم توی یه گروه زبان یه بنده خدایی التماس میکنه ک اقا به من کمک کنید امتحان زبان دارم!

منم رفتم پی ویش و سوالات زبان ۱۱رو براش جواب دادم!

و بعدش این جرقه به ذهنم زد ک خب میتونم برای یه سریا ک نمیتونن امتحان بدم و یه پولی بگیرم ک حداقل بتونم کتابای احتیاجیم رو خودم تهیه کنم!

______

منتظر موندم!

چند روز بعد یه دختری مجدد اومد توی گروه و گفت برام امتحان زبان بدید،هزینشو میدم!

من قبول کردم و بهش گفتم پول رو بریز به حساب!

گفت بعداز امتحان برات واریز میکنم!

من حدود ۲۰سوال تستی و یه ریدینگ طولانی سخت +۳لیسنینگ و ۱۵سوال مربوط بهش رو براش جواب دادم!

شماره کارت رو هم بهش دادم و گفت باشه واریز میکنم!

و بعد از امتحان دیگه پیامای من رو سین نکرد!

و اخرین بازدیدش رو مخفی کرد!

________

من با هزار زحمت براش جواب دادم،خداشاهده از ناهار خوردنم گذشتم اما اون نامردی کرد.....

خیل دلم گرفت 

فک نمیکردم اینقدر ادما پست و عوضی باشن!

________

دیگه اعتماد نمیکنم!

​​​​​​

 

​​​​​

​​​

۰ ۲۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No matter how you feel
Get up
dress up
show up
and
never give up
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان