اولین تجربه ی کاری:]

بیایید تا بهتون بگم چه کلاهی سرم رفت:]

اقا من اومدما و تصمیم گرفتم روی پای خودم واستم و کار کنم و خرج و مخارج خودمو بدم

توی دیوار دنبال یه چیزی میگشتم که چشمم خورد به (کار تایپ در منزل)

منم خوشحال و شاد شدم که اخ جون،یه کار اسون گیر اوردم

بهشون پیام دادم که اقا منم بلدم تایپ کنم و شرایط شرکتتون چیه

که گفتند باید ۲۰تومن بریزی به حساب و فیشش رو برامون بفرستی 

و به اجزای ویس ۵ساعته که توی ۴روز تایپ میکنی ۲۰۰هزارتومن 

و ویس ۱۰ساعته ۳۵۰هزار تومن دستمزد میگیری!

شاید باورتون نشه اما من رفتم تو دیجی کالا و کفش پسندیدم حتی و یه براش(!)برا صورتم و داشتم فک میکردم که با بقیش چیکار کنم و درامد ماهای دیگم رو بدم واسه یه سری کتاب که از دوست میرسه:))

 

خب اقا ویس ۵ساعته رو فرستاد و من شروع کردم

باید کلی حرکت میذاشتم روی حروف و بسی تند بود سرعت 

و اندازه ۵۰دقیقه نشستم و فقط ۲۰دقیقه ویس رو تایپ کردم با اینکه سرعت تایپم بالاس 

فک کنید برا یکی که تایپ ده انگشتی میکنه فرستادم میگه پوکیدم والا خیلی سخته و نمیصرفه باید ۳روز کامل بشینی پاش

و اینجوری شد که من در اولین تجربه ی کاریم شکست خوردم و ۲۰تومنم ضرر دادم:/

ولی نکته مثبتش این بود که فهمیدم پول دراوردن سخته خیلی سخت :)

۰ ۱۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No matter how you feel
Get up
dress up
show up
and
never give up
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان