امروز چگونه گذشت؟!(عکس بهش اضافه شد)

داستان از اونجایی شروع میشه که گلی بهم گفت پنج شنبه ساعت ۱۰صبح فرهنگسرا کلاس فینگر فوده میای؟!

گفتم  اره و قرار شد ساعت ۱۰اونجا باشیم!

یه جزوه بهمون دادن خداروشکر و ادم گشادی مثه من مجبور نشد خوکار دست بگیره و بنویسه🤗

 ۶نوع فینگر فود رو جلوی رومون اموزش دادو توضیح داد و نهایتا تقسیمشون کردیم و خوردیم🤣

فینگر فود هم که همون غذای کوچولوعه

مثلا پیش غذا یا برای تولدا

من غذاهامو اوردم خونه تا با مامانم بخورم و کلی ذوق داشتم که واسش تعریف کنم و اونم گوش بده

ولی شاید باورتون نشه وقتی اومدم مامانم با حالت تهاجمی گفت اخرش پولاتو ریختی تو چاهو اومدی؟:/

حالا اینا چیه درست کردی؟!

و چاقو برداشت یه تیکشو تست کنه و چون از سیر متنفره تا گذاشت دم دهنش حالش بد شد و تف کرد و گفت واااای چقد بده بوش و...

من کلا پوکر فیس شده بودم و دلم میخواست خودمو خفه کنم:/

و داداشمم به خاطر تعریف و تمجدیدای مامان😐 گفت بو میده و دوست ندارم و فقط به اجبار من پیراشکی بلغاری رو خورد و گفت خیلی خوشمزه بود!

شما درک نمیکنید من اون لحظه چه حالی داشتم،یعنی کافی بود یکی به من بگه تو اون وقت یقشو میگرفتم و تیکه پارش میکردم:/

و بابام زنگ زد که عجله داره و سفره رو اماده کنید تا غذا بخورم و برم

گفتم من ناهار نمیخوام سیرم،اشتهام کور شده بود واقعا و دلم میخواست عر بزنم فقط

بعدش

رفتم واتس اپ و از خونه ی جدید خالم تعریف کردم و باهاش حرف زدم و عکس غذاهارو واسش فرستادم و واسش تعریف کردم که چه کارایی کردم این چند وقت و اینا

و اون برعکس مامانم کلی تحویل گرفت و خوشش اومد و تعریف کرد و گفت حتما دستورش رو براش بفرستم که اونم بپزه 

و بابام رسید

منم بی برو برگشت گفتم بابا امروز کلاس بودم و غذاهایی که پختیمو برات اوردم

گفت به به الان دسامو میشورم و میام😝

و بشقابو که بهش دادم همشو خورد و گفت چقد خوشمزس 

به به،به به

حتما واجب شد موادشو بخری و درست کنی،خیلی خوب شده

با همین تعریف کوچیک قلبم پره احساس شد والا 

حتی اشتهامم باز شد و ناهارمو خوردم

حتی خندیدم و جزوه ای که دادن بهمونو نشونش دادم

 

میدونید حرفم این بود که شنونده ی خوبی باشید و از یکی که چیز تازه ای یاد گرفته حتی اگه وحشتناک بده تعریف کنید

این تعریف شما جوونه های رشد رو توی قلبش بارور میکنه:)

[روز خوش🌿]

 

پ.ن:عکس فینگر فودای امروز!

 

 

​​​

۰ ۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No matter how you feel
Get up
dress up
show up
and
never give up
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان