Everything is calm and good

درسته که اکثر اوقات آب نداریم و صابخونه الکترو درمیاره!

درسته هزاران جور اذیتمون میکنند!

درسته هربار که اب نیست دستمو بشورم یا دوش بگیرم یا حتی یه قطره اب نیست که چایی دم کنم

گریه میکنم،بدوبیراه میگم بهشون فوش میدم و دلم میشکنه!

اما امشب تصمیم گرفتم اگه از دستشون عصبانی شدم،اگه اذیتمون کردن به جای فوش دادن بهشون بگم:

​​​​[خدایا میدونم که حواست بهمون هست،لطفا کمک کن که ماهم صابخونه بشیم]

اینجوری قلبم اروم تر میشه

اینجوری وجودم سیاه نمیشه و پراز نفرت نمیشه

الانم باید ببخشم و اشکامو پاک کنم و برم چایی و کیکم رو بخورم و چهار اثر فلورانس بخونم.

 

۰ ۱۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No matter how you feel
Get up
dress up
show up
and
never give up
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان