من برای خودم زندگی میکنم!

تابستون سال۹۷بود که تصمیم گرفتم دندون هامو ارتودنسی کنم!

فک پایینم خیلی ناجور نبود،ولی طرف راست فک بالام وحشتناک بد بود!

دندون نیش از بقیه بالاتر بود و دندون زیرش اجازه نمیداد پایین بیاد!

و یه دندون پیش هم پشت دندون بغلیش قایم شده بود! 

بدتراز همه جفت فک های من روی هم بودن و دندونای فک پایین ساییده شدن بود!

و گذشت و درد و سختیش تموم شد!

و طی این مدت مامانبزرگم و خالم هرچقد من و مامانم رو میبینن میگن یه خرج الکی بود و دندوناش به هیچ وجه احتیاجی به ارتودنسی نداشت!

فک کنید نزدیک به ۱۰۰۰بار اینو تو چشمم گفتن!

تا اینکه پریروز به مامانم گفته بودن و مامانم وقتی اومد خونه عصبانی بود و میگفت اون عکسی که از دندونات داری و عکس قالبی که از دندون پزشکی گرفتی رو بهشون نشون بده که اینقد اعصاب منو خورد نکنن!

اولش ناراحت شدم،بعدش هی فکر کردم،بعدش عکسارو ریختم روی گوشی که هروقت دیدمشون نشونشون بدم!

و اخر سر به این نتیجه رسیدم که بزار هرچی میخوان بگن،اصن یک درصد هم مهم نیست،بزار فک کنن که یه خرج بیخود بوده،چه اهمیتی داره؟!

۰ ۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No matter how you feel
Get up
dress up
show up
and
never give up
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان