چیز خاصی نگفتم!

1_اگه قرار بود خوراکی بشید دوست داشتید چی بودید؟

+من پنیر پیتزا،علاقه شدیدی بهش دارم😍

2_روزام توی سردرگم ترین حالت ممکن میگذره،خودمو به درودیوار میزنم تا کنکور دوباره تعویق بخوره!

3_بعضی وقتا فکر میکتم این چندسالی که پشت کنکور بودم روزای خوبی بود که حروم شد اما فورا نظرمو عوض میکنم و میگم این سالا منو بزرگ کرد،منو قوی کرد،باعث شد منطقی فکر کنم،و خودمو و تنهاییو بیشترازهمه دوست داشته باشم!

 

​​​​​​3_حقیقتا حوصلم سررفته،خستم،گردن دردای ملایم دوباره اومده سراغم و این دلمو خالی میکنه!

4_یه برنامه های اقتصادی برای اینده دارم که اساسش شکل گرفته😎😋

5_همین!

 

 

۰ ۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No matter how you feel
Get up
dress up
show up
and
never give up
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان