راست گفته که: [خدا از رگ گردن بهمون نزدیک تره]

یه وقتایی از همه چیز خسته میشم!

دلم میسوزه و هی میگم خدایا چرا

میگم خدایا چرا من؟چرا بابای من؟

چرا اصن اینجوریه؟

خدایا خستم،میبینی منو؟

میشنوی صدامو؟!

و هرچقد کفرو ناسزا وجود داره روی زبونم میاد!

 

امروزم وقتی داشتم این حرفارو به مامانم میزدم و ناراحت بودم

بابام اومد خونه و یه خبری رو داد!

اینجا بود که فهمیدم،اره خدا تو حواست هست!

گذاشتی همه چیزو به موقعش

و تموم اتفاقا براساس حکمته توعه!

 

ببخش منو اگه بعضی وقتا ناسپاسی میکنم

 

[دمت گرم خدا]

۰ ۱۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No matter how you feel
Get up
dress up
show up
and
never give up
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان