[شروع یک چالش 🌿]

سلام!
امیدوارم که حالتون خوب باشه و لبخند روی لباتون جا خوش کرده باشه
حقیقتا من تصمیم دارم یه چالش ۳۰روزه رو انجام بدم.
تحت عنوان[سپاسگزاری از خدابابت نعمت هایی که بهم داده]

اول باید یه دفتر یا دفترچه کوچیک یا حتی یه ورقه کاغذ بردارید و صبح ها بعد از اینکه از خواب بیدار شدید خدا رو به خاطر ۱۰تا از نعمت هایی که بهتون داده شکر کنید!
به این صورت که:
خدایا سپاسگزارم سپاسگزارم سپاسگزارم که یه خونه ای دارم و یه سقفی بالاسرمه!
خدایا سپاسگزارم سپاسگزارم سپاسگزارم که یه خواهر خوب دارم.
خدایا سپاسگزارم سپاسگزارم سپاسگزارم که موبایل دارم.
و...

شما اگه بخوایید نعمت هایی که خدا بهتون داده رو بشمرید از دستتون درمیره چون این نعمت ها بینهایت فراوون هستند و فقط باید بهشون توجه کنید تا اونارو لمس کنید!

۱_یادتون نره که عبارت[سپاسگزارم]رو حتما ۳مرتبه تکرار کنید!
۲_و اینکه حتما بایدتمام سپاسگزاری ها به صورت کتبی باشه!

مطمئن باشید که نتیجه میده و زندگیتون عوض میشه و معجزه ها یکی یکی خودشون رو نشون میدن!

این رو به خاطر بسپرید که:
شکر نعمت نعمتت افزون کند،کفر نعمت از کفت بیرون کند.


اگه موافق چالش هستید که از فردا صبح شروع کنید،حتما واسم کامنت بزارید!

۱۱ ۱۱
379
۲۵ فروردين ۱۲:۱۷

اللهم عجل لولیک الفرج

پاسخ :

الهی آمین :)
خوش اومدید.


Dark Angel
۲۵ فروردين ۱۲:۳۸

خدایا سپاسگزارم سپاسگزارم سپاسگزارم که خانوادم رو کنارم دارم

پاسخ :

یه مورد خوب برای سپاسگزاریه!
اگه مایلی چالش رو شروع کنی فردا صبح بعد از اینکه از خواب بیدار شدی انجامش بده،مطمئن باش نتایج خوبی میگیری ازش:)
nobody ~!
۲۵ فروردين ۱۳:۱۸

وای این خیلی ایده ی خوبیه :))

من حتما شروع می کنم از فردا صبح :))

پاسخ :

واقعا خوبه:)
خوشحالم از اینکه با ماهمراه شدی:)

+منو دوستم قراره این چالش رو از فردا صبح شروع کنیم و بعد از اتمام این دوره (با یه چالش دیگه ترکیبش کنیم)
به این صورت که(۱۰مورد سپاسگزاری بابت نعمت هایی که داریم+۵مورد سپاسگزاری برای چیزهایی که دوست داریم داشته باشیم)
مثلا شما دلت یه لپ تاپ مدلxمیخواد 
میای و میگی
خدایا سپاسگزارم سپاسگزارم سپاسگزارم که لپ تاپ مدل xرو خریدم.

++اینجوری اون عمل انجام شده به نظر میرسه و راحت تر نتیجه میگیرید ازش.
nobody ~!
۲۵ فروردين ۱۴:۰۴

*^* خیلی جالبه

اون ترکیبیه هم 30 روزس؟

پاسخ :

ممنون⁦❤️⁩🌿

بله:)

البته ما سی روزش کردیم میتونه کمتر یا بیشتر هم باشه:)
نیلو :)
۲۵ فروردين ۱۴:۰۸

موفق باشی عزیزم 

پاسخ :

مرسی نیلوی عزیزم

+شماهم شرکت کنی خوشحال میشیم💙🌿
[ آدینه ]
۲۵ فروردين ۱۴:۳۸

سلام عزیزم (: چطور مطوری؟!!. خوش می گذره؟!.

30 روز خیلی زیاده و اونم اول صبح بعد از بیدار شدن؟!. تمام سعیمو می کنم تا سپاسگزاریامو! یادداشت کنم.

فقط به خاطر تو! *_-. 

پاسخ :

سلام به روی ماهت:)
خوبم،ممنون

خودت خوبی؟:))

فقط ده دقیقه شایدم کمتر زمان میبره:دی

ممنون ممنون ممنون عزیز دل⁦❤️⁩🌈

باور کن معجزشو میبینی:))
فاطـــღـــمـه ツ
۲۵ فروردين ۱۵:۵۵

موفق باشی عزیز :) 🌹❤

پاسخ :

مرسی مرسی فاطمه جان⁦❤️⁩🌿🌈
Dark Angel
۲۵ فروردين ۱۷:۰۶

آره منم باهاتون چالش رو شرکت میکنم

پاسخ :

خیلی ممنون:)
امیدوارم معجزه ی شکرگزاری رو ببینی ⁦❤️⁩🌈
راهی آسمان
۲۵ فروردين ۲۲:۴۱

سلام

چه چالش خوبی😍

منمخوشم میاد

وقتی مادرم بستری بود خیلی ازین روش استفاده میکردم، نتیجه هم میداد، همه ی احساسات منفی رو با احساسات مثبت عوض میکردم، نتیجه عالی بود 😇

پاسخ :

سلام:)

اره واقعا خوبه🌈🌿

خوشحال میشیم شماهم شرکت کنید:))
+بله واقعا نتیجه میده سپاسگزاری و کلی انرژی مثبت منتقل میکنه!
انشالله که همیشه حال مادرتون خوب و لباش خندون باشه⁦❤️⁩
راهی آسمان
۲۵ فروردين ۲۳:۱۰

ممنون:)

 

پاسخ :

خواهش میکنم عزیرم:))
🌌🌙 Callisto
۳۱ فروردين ۱۹:۰۶

من این کارو کردم، چند وقت پیش و واقعا معجزه:)

بهترینش اینه که حالم خیلی خوبتره از قبل.

برای چیزایی هم که میخام در اینده داشته باشم الان شکرگزاری میکنم جوری که انگار دارمشون. و خیلی چیزایی که قبلا واسشون شکرگزاری کردم، الان وارد زندگیم شدن

واقعا خداروشکر

پاسخ :

واقعا معجزس،قبلا امتحانش کردم:)
حتی دوستمم که انجام میده میگه ارامش عجیبی پیدا میکنم :))
اهان،اره منم خوندم که مثلا باید جوری بگی که انگار اون خواستتو داری!

خداروشکر،انشالله هرروز معجزه های بیشتر و بیشتر ازش ببینی عزیزم🌿😍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No matter how you feel
Get up
dress up
show up
and
never give up
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان