امروزی که گذشت...

1_امروز وقتی بی حوصله و خسته و در به در دنبال نت بودم،یه فکری به سرم زد و بابتش از ایرانسل 50گیگ اینترنت گرفتم،اصن چشمام قلب قلبی شده بود😍

 

2_فصل دوم سریال انشرلی تموم شد!

3_یه شومیز خوشگل رنگی رنگی مامانم واسم خرید!

3_عود با اسانس اقیانوس خریدم،بوش خوب و ملایمه!

5_خودم همبرگر درست کردم،با نون معمولی و خیارشورایی که خودم انداخته بودم و سس اینا صرف(!)شد:دی

پ.ن:فهمیدید زن زندگیم یا نه؟!🤣-_-

 

​​​​​​6_خدایا سپاسگزارم سپاسگزارم سپاسگزارم ازت⁦❤️⁩🌱

۰ ۱۷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No matter how you feel
Get up
dress up
show up
and
never give up
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان