امروز طلوع افتاب را به تماشا نشستم.

۲۱ ۸
__PARNIAN __
۲۷ ارديبهشت ۰۹:۰۶
به به :)
چه شاعرانه... :))

پاسخ :

جای شما خالی:)))
علی رضا
۲۷ ارديبهشت ۱۲:۱۹
صدای گنجشگ هم توی ذهنم متصور شد با این عکس ^_^

پاسخ :

دقیقا جیک جیک گنجشکا و قارقار کلاغا  اونم توی سکوت صبح:)))
آرام :)
۲۷ ارديبهشت ۱۵:۴۲
سحر خیز کی بودی تو آخه ؟

+در مورد پست آخرت ، بی چشم و رو کی بودن اونا 😒

پاسخ :

(لبخند)

++جدی گفتم بعضیا خیلی بی چشم رو ان(گریه)
آرام :)
۲۷ ارديبهشت ۱۶:۴۷
الهی ...
قلب فسقلیشو آروم کن :)
یه نامه برای شمیم جون 💜

پاسخ :

فدای شما بشم من ارام جانم :)))

امیدوارم نگاه خدا همیشه روی زندگیت ثابت باشه ^^
امیلی :)
۲۷ ارديبهشت ۲۲:۴۴
سلام شمیم جانم :)
خب مامان ها از ته دلشون این حرف ها رو نمی زنن.مطمئن باش.

پاسخ :

سلام به روی ماهت :))

میدونم اما اون لحظه خیلی بهم برخورد
چون بعدشم گفت حداقل چهارتا کتابی بخون که به درد زندگیت بخوره:(
امیلی :)
۲۷ ارديبهشت ۲۲:۴۶
وای چه کار قشنگی.به تماشا نشستن طلوع آفتاب رو می گم. :) دلم به تماشا نشستن طلوع آفتاب رو خواست. ^_^

پاسخ :

امیلی عزیز

واقعا کارقشنگیه :)
حتما امتحانش کن ^_*
amirhosin (:
۲۸ ارديبهشت ۲۳:۵۵
:)

پاسخ :

 : ))
امیلی :)
۳۰ ارديبهشت ۱۲:۳۸
وای دریا.از طرف منم به دریا سلام برسون. :)
مگه شمال زندگی می کنین؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ :

حتما  : )
دریا خوبه : ))
جای توام یه دل سیر نگاش میکنم.
امیلی :)
۳۱ ارديبهشت ۱۳:۱۷
وای نگو این طور شمیم جان.
حل می شه.هر سختی می گذره.بعد از هر سختی،آسانی هست.
چشم رو هم بذاری درست رو خوندی،رفتی کلاس زبان،درست رو خیلی خوب جواب دادی،درس جدید رو یاد گرفتی و برگشتی به خونه و آرامش. :)
توی کلاس زبان دوستانت رو هم می بینی.چه قدر خوبه. ^_^
یه راه حل.اول اون درس هایی که مهم تر هستن رو بخون بعد هرچی موند رو دیگه بذار بعدا یعنی بعد از کلاس بخون. :)

پاسخ :

امیلی باورت نمیشه الان چقدر حالم بده...
اونقدر ناراحت هستم که حد نداره،حتی یه لیوان بزرگ گل گاو زبان هم حالمو خوب نکرد..
ببخشید ولی سردردوحشتناک و حالت تهوع  دارم 😯
امیدوارم فقط زودترغروب بشه و من برگردم خونه☺
ممنون همینکارو کردم و قسمت هایی رو که درست نفهمیدم گذاشتم برای روز دیگه بخونمش🌸


امیلی :)
۳۱ ارديبهشت ۱۳:۲۰
به خودت هم بد نگو.

پاسخ :

ممنون امیلی جان💙
امیلی :)
۳۱ ارديبهشت ۱۵:۴۰
حال بد می گذره و حال خوب جاش رو می گیره.
برای رفع ناراحتی ات می تونی یکی از کارهای مورد علاقه ات رو انجام بدی. :) این طوری سردرد و حالت تهوع هم کم تر حس می شه و حتی اصلا حس نمی شه.
به نظرم از لحظه ها لذت ببر نه این که منتظر بمون که بگذرن.این لحظه هایی که می گذرن لحظه های عمرمونن.لحظه های عمر. :)
باشه شمیم بانو؟؟؟؟؟
راستی،شمیم اسم خیلی قشنگیه.شمیم یعنی چی؟ :)

پاسخ :

امیلی عزیز
میفهمم منظورت رو و ممنونم به خاطر حرفای خوبی که میزنی  : )
موافقم باهات،به قول خودت لحظه ها میگذرن پس بهتره که خوب ازش استفاده کنیم..
باشه امیلی بانوی من😀
ممنونم؛خودم چندان دوستش ندارم ولی معنی خوبی میده
رایحه،بوی خوش،بلند😄

امیلی :)
۳۱ ارديبهشت ۲۲:۴۸
وای چرا اسم به این قشنگی رو دوست نداری؟رایحه ی خوش.اسم خیلی قشنگیه. :)

پاسخ :

همینطوری😁
اخه اسمای قشنگ تری هم هست مثلا آنا قشنگه یا اناهیتا یا...
ممنونم 💙
امیلی :)
۳۱ ارديبهشت ۲۲:۵۵
راستی کلاس زبان چه طور بود؟؟؟؟؟

پاسخ :

اول که دیررسیدم به کلاس ولی وسطای کلاس وقتی میخواستم حرف بزنم خندم میگرفت و بلند بلند میخندیدم واقعا خیلی رفتارم مسخره بود😂
من و یه دختر دیگه بودیم بهم نگاه میکردیم خندمون میگرفت
گفتم الان معلمه پرتمون میکنه بیرون😁
امیلی :)
۳۱ ارديبهشت ۲۳:۳۱
من اسم شمیم رو خیلی بیشتر از آنا و آناهیتا دوست دارم. :))))))) از اسم آنه هم خیلی بیشتر دوستش دارم. ^_^

پاسخ :

ممنونم دختر 😉
باید باخودم کنار بیام که دوستش داشته باشمD:
امیلی :)
۳۱ ارديبهشت ۲۳:۳۵
پس یه دل سیر خندیدین. :)))))))))))

پاسخ :

اره دقیقا..
جات خالی بود تا شماهم توی خنده ی ما دوتا شریک میشدین😊
امیلی :)
۳۱ ارديبهشت ۲۳:۴۰
از خنده و شادی شما ما هم شاد می شیم و می خندیم. :))

پاسخ :

: )

امیلی عزیز..
این وبلاگ تنها دوست منه..
من به جز اینجا دوست دیگه ای ندارم و تنهام...
همیشه همینطور بوده..
مجبورم برم چندوقتی 
ولی برمیگردم خیلی زود..
دلم واست تنگ میشه دخترمهربون..

امیلی :)
۳۱ ارديبهشت ۲۳:۴۸
برو و با موفقیت برگرد.اگرچه دلمون توی این مدت برات خیلی تنگ می شه. :))))

پاسخ :

بازم ممنونم ازت.
منم همینطور دخترمهربون💙
امیلی :)
۳۱ ارديبهشت ۲۳:۵۰
خدا بهرین دوسته. :)

خانواده هم دوست آدم هستن. :)

پاسخ :

قطعا همینطوره(لبخند)
هستن ولی خب...
خدا به تنهایی واسم کافیه جای همشونو واسم پرمیکنه(یه عالمه شکوفه گیلاس تقدیم به تو امیلی عزیز🌸)
امیلی :)
۰۱ خرداد ۰۰:۰۰
و همین طور یک عالمه شکوفه گیلاس برای تو شمیم بانو. :))

پاسخ :

 : )
امیلی :)
۰۲ خرداد ۰۰:۴۴
سلاااااااااااااااااااااااااااااام :)
کتاب سه شنبه ها با موری رو دانلود کردم.باید بخونمش تا ببینم چطوره. ^_^

پاسخ :

سلام امیلی عزیز

حتما بخونش،کتاب خوبیه
امیلی :)
۰۲ خرداد ۰۱:۰۱
ممنون بابت معرفی کتاب. :)
امیدوارم که کتاب خوبی باشه. :)

پاسخ :

خواهش میکنم...
پشیمون نمیشی از خوندنش.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No matter how you feel
Get up
dress up
show up
and
never give up
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان