دراین لحظه از همه متنفر هستم!




۱۰ ۵
علی رضا
۱۶ ارديبهشت ۱۹:۰۷
کسی کامنت نذاره الان فهش کشمون میکنن (شکلک دلهره در کامنت گذاشتن)

پاسخ :

نه واقعا الان حس فوش ندارم😷😀
حس کتک زدن دارم😶
__PARNIAN __
۱۶ ارديبهشت ۲۱:۰۱
!We too

پاسخ :

Its very sad and Painful 😓 
جناب منزوی
۱۶ ارديبهشت ۲۲:۴۲
سلام
حالتون خوبه؟ :)

پاسخ :

سلام جناب منزوی : )
بد نیستم من ^^
شماچطورید؟کم پیدایید!
جناب منزوی
۱۷ ارديبهشت ۱۹:۳۱
خدارو شکر نفس می کشیم، حالمون خوبه :)
خدارو شکر حالتون خوبه
ایام به کامتان و ماه رمضان مبارک :)

پاسخ :

خداروشکر که خوب هستید .
ممنونم ☺
به همچنین🌸☺
. ℳƐĦƊℑ .
۲۲ ارديبهشت ۰۹:۰۴
o_O

پاسخ :

والا:/
MAHDI
۲۳ ارديبهشت ۱۵:۳۶
:(

پاسخ :

لحظه ی بدیه..
امیدوارم هیچکس تجربش نکنه  : )
امیلی :)
۲۳ ارديبهشت ۱۶:۴۰
سلام خانم کدبانو :)
کته ی گوجه خیلی خوشمزه است.اونم با سالاد. :)
گلیم آبی و کتاب آنه شرلی.چه شود. :)
PDF آنه شرلی رو داری؟؟

پاسخ :

سلام بانوجان : )
بله دقیقا...
من خیلی کته گوجه دوست دارم ^^
خیلی بااحساس بود واقعا..
اصلا میدونید انشرلی رو هرجا بخونیش غرق میشی تو لحظه هاش..
نه،باpdfزیاد راه نمیام..
پولامو جمع میکنم و هرچندوقت یکبار میرم یه جلدش رو میخرم  : )))
این کار خیلی سخته هااا...از خیلی خریدام و خوراکی ها میگذرم 😀
امیلی :)
۲۳ ارديبهشت ۱۶:۴۳
دلم نیامد پدرم بدون سحری روزه بگیرد.
چه مهربون.هزار آفرین خانم گل. :)

پاسخ :

ممنونم امیلی عزیز 👑🌸
بعضی وقتا واقعا خیلی احساساتی میشم  : )
.
.
ممنونم بابت این کامنت های پرانرژی 😍
حالمو خوب کرد😊
امیلی :)
۲۴ ارديبهشت ۱۴:۵۹
چه جالب.مثل من.منم پول هام رو جمع می کنم تا کتاب بخرم.خریدن کتاب تمام سختی های پول خرج نکردن رو شیرین می کنه. :)
من از کتاب شش به بعد آنه رو نخوندم.
کتاب خوندن خیلی شیرین و لذت بخشه. ^_^

پاسخ :

دقیقا همینطوره..
مثلا من وقتی میرم کلاس و میام توراه ب مغازه ها نگاه میکنم و هی وسوسه میشم و اخرش بدون اینکه جایی رو نگاه کنم راهمو ادامه میدم.
و وقتی کتاب جدید میخرم یه لبخند گنده میزنم و پیش خودم میگم سخت بود،ولی ارزشش رو داشت.
اوه چه خوب امیلی جان : ))
من فقط سه جلد اولش رو خوندم 😁
امیلی عزیز..
فقط یک سری ادمها هستند که میتونن این حس منو و تورو درک کنن ^^
Anne Shirley
۲۵ ارديبهشت ۲۱:۲۵
عررررر آن‌شرلی خیلی قشنگههههه ^__^ من ۴، ۵ سال پیش همشو خوندم. خیلی خوبه ^_^ سریال anne with an e هم قشنگه ^_^ البته هنو دو تا فصلش اومده، ولی خوبه ^_^

پاسخ :

درسته، خیلی قشنگه *.*
اهان،سریالو نمیدونستم..
حتما پیگیریش میکنم  : ))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No matter how you feel
Get up
dress up
show up
and
never give up
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان