ماجرای منو کافه

۵ ۴
آرام :)
۲۲ اسفند ۲۳:۳۱
منم دلم خواست😻

میشه این کد امنیتی رو حذف کنی؟

پاسخ :

اونجا که بودم اصلا دلم نمیخواست ولی وقتی نگاش میکنم الان دلم میخواد😁
بله حتما حذفش میکنم😁😀
بعدا نوشت:ارام پیدا نکردم چطوری کدامنیتیو حذف کنم😁
آرام :)
۲۳ اسفند ۱۴:۴۳
قسمت تنظیمات هست فکر کنم !

پاسخ :

نبود اون وقت دیدم.
این سری با دقت تر میبینم😀
جناب منزوی
۲۳ اسفند ۲۰:۱۸
من بودم میخوردم :/  :)

پاسخ :

اون جا که بودم اصن سیر بودم..
اون نارنجیه اسموتی پرتغال توت فرنگی بود تلخ بود.
ولی اون یکی گلاسه شاتوت خوشمزه بود😁
میدونید دیگه کم پیش میاد از این فرصتا که یکی مهمونم کنه باید قدرمیدونستم😊😁
*راستی چرا شما پست نمیزارید؟مشکلی پیش اومده؟؟
جناب منزوی
۲۳ اسفند ۲۱:۱۹
یه مدت وقت نکردم، الان دو سه روز وقتم آزاده، ان شاءالله بزودی میذارم :)

پاسخ :

اهان،انشالله  : )
//][//-/ ..
۲۹ فروردين ۰۱:۴۴
فرق گلاسه با اسموتی چیه؟ 

پاسخ :

باورتون میشه منم نمیدونم  :/
عکسشو که نگاه کنید میبینید کاملا شبیه هم هستند به غیراز تزیین روش..
که همین تزیین بیشتر باعث تفاوت قیمتاشون شده..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No matter how you feel
Get up
dress up
show up
and
never give up
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان