نامه های کج و کوله (1)

بعضی وقتا به یه کسایی فکر میکنم ک حتی 

1%هم امکان نداره که از فکرشون رد بشم

 

به حدی ابریزش بینی دارم که میتونم یه زمینو باهاش ابیاری کنم

#حال بهم زن😷

 

پ.ن1:جدیدا خیلی فعال شدم😄

پ.ن2:ابجوش با ابلیمو بخورید برای سرما خوردگی عالیه🐣

گوش بدید 🎧


 

۴ ۲
فاطمه ...
۰۷ دی ۲۲:۳۸
سلام 
شربت آبلیمو و عسل بخورید یا سرکه سیب و عسل زود زود خوب میشید

پاسخ :

اهان ممنونم  : )
فعلا عسل دردسترس ندارم😆😄
راستی سلام  : )
دوست
۰۷ دی ۲۳:۱۱
اه اه اه
وقت کردی بهم سر بزن.

پاسخ :

وا سرزدم ک 
روی دوتا پستاتونم کامنت گذاشتم 😑😆
میــ๛ آنـہ
۰۷ دی ۲۳:۳۵

بعضی وقتا به یه کسایی فکر میکنم ک حتی 

1%هم امکان نداره که از فکرشون رد بشم



اون یه درصد که هیچ

اونها 100 درصد به فکرشمانیستن

خخخخخخ

پاسخ :

دقیقا😄
دلم میخواد بزنم فرق سرشون لعنتیارو😑😅
نیلوفر کیانی
۰۷ دی ۲۳:۳۶
واقعا گل گفتی ! منم همش به کسانی فکر میکنم که اصلا یک در صد ....!
خیلی زجر اور بدتر از اون چیزیه که کسانی که اصلا برات مهم نیستند به جای اون بهت فکر میکنند رو مخت راه میرند ! 
اخه عزیزم هنوز حالت خوب نشده ! 
مایعات زیاد بخور چایی +نبات + نعنا تازه خیلی تو بهبودی موثر !
انشالله زود تر خوب شی !

پاسخ :

اهووم خیلی رواعصابه مثلا حتی اونا تورو یادشون نمیاد 😕
ممنونم نیلوفرجان سعی میکنم بیشتر مایعات مصرف کنم  : )
نظر لطفته عزیزم😍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No matter how you feel
Get up
dress up
show up
and
never give up
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان