وقتی من اعصاب ندارد

الان من سرمو تکیه دادم ب شیشه ی سرد اتوبوس قراضه ک هرچنددقیقه یکبار تکان های شدیدی میخورد ب طوری ک تعدادی افراد ایستاده ب طرف جلو پرت میشوند

امروز دندانپزشکی بودم و جناب دکتراورینگ دنداهایم را عوض کرد ب حدی دندان درد دارم ک دلم میخواهد یقه ی یک نفررا بگیرم

و از شیشه اتوبوس ب بیرون پرتش کنم

رنگ اورینگ ها رو صورتی کمرنگ انتخاب کردم ک بسی زشت است:/

امروز به خانم مشاور پیام دادم و یک قرار ملاقات گذاشتم البته هنوز وقتشو بهم نگفته:/

چنددقیقه پیش سه تا دانشجوی پزشکی پشت سرم نشسته بودن ک اتوبوس رو ب مقصد سینما ترک کردند 

از حرفاشون فهمیدم ..

یکیشون میگفت ما اول باید بریم اطفال بعدش اعصاب و بعدش یه چی دیگه

اون یکی میگفت پس کشیکامون چی میشه؟

نمیدونم ولی شایدم پرستاری بودن

ولی به سنو سالشون نمیزد پرستاری باشن..

شنیدم کنکور جان دو  مرحله ای شده 

اخر ماه قراره ی سری رشته هارو بدون کنکور پذیرش کنن و براساس سوابق تحصیلی

سوابق تحصیلی منو ببینن میگن تو گمشو ابیاری گیاهان دریایی ناکجااباد😑

نکنه پرستاری و اتاق عمل و فیزیو...هم جزوشون باشه؟

خدا کنه اینطور نباشه 

پ.ن1:الان از اتوبوس پیاده شدم .

پ.ن2:جناب دنداپزشک عزیز قصد سفر به خارج رو داره حالا کجارو نمیدونم داشت ویزیتای فرداشو کنسل میکرد.

پ.ن3:(s)گیرداده بیا سه روزه بریم سفر ://

وای ظهر زنگ زد مامانم هرچی میگه نه نمیاد باز حرف خودشو میزنه

پ.ن4:چرت و پرت خیلی نوشتم و تغیرر نوع سبک حرف زدن😂

ب بزرگی خودتون ببخشید.

+شب زمستونیتون گرم☕🍵


۱
No matter how you feel
Get up
dress up
show up
and
never give up
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان