گفتم که شماهم درجریان باشید

ریحان رو یادتونه؟

دیشب مثل همیشه رفتم توی پیج سلبریتی های مورد علاقه ی ریحان 

 و بازم اسمش رو سرچ کردم و کسی نبود:)

حس کردم چقدر دلم براش تنگه:)💙

​​​​​​دوباره اسمش رو توی اینستا با فامیلی ک درست یادم نبود سرچ کردم 

اما اینبار یه پیجی اومد بالا

خودش بود

ریحان بود و شوهرش و یه دخترکوچولو:))

اشک توی چشمام جمع شده بود

فقط دوسال ازش بیخبر بودم و این همه تغییر کرده بود😍

پیامش دادم و صبح جوابم رو داده بود میگفت منم خیلی دلتنگت بودم  و گوشیم سوخت و...

میگفت به عمد اسم و فامیلم رو گذاشتم توی ایدیم که اگه یادت مونده باشه سرچ کنی و پیدام کنی

خلاصه بگم بهتون که حال دلش کنار شوهرش و دخترش خوبه:)💙

 

۰ ۱۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No matter how you feel
Get up
dress up
show up
and
never give up
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان