Isnt it Romantic

سلام!

امروز درحالی که مورد توهین و تحقیر یکی دونفر از ادمای زندگیم قرار گرفتم،با یه حالت خیلی ناراحت کننده ای نشستم یه فیلمی رو دانلود کردم که حتی اسمشو نمیدونستم!

اوایلش به نظرم مسخره اومد،ولی از یه جایی به بعدش دیدم ناتالی همون منم!

خودم هستم که باعث شدم ادما هررفتاری باهام داشته باشن.

سعی میکنم دیگه بهشون اجازه ندم!

چون ما اول از همه باید عاشق خودمون باشیم

خودِخودمون،تک و تنها :)

شاید شماهم اینطورید؟هوم؟

پس بیایید تغییرش بدیم!

 

۱۵ ۱۴
00:00 :.
۱۴ شهریور ۲۰:۲۷

موفق باشی :)

پاسخ :

خیلی ممنونم :)
Edi
۱۴ شهریور ۲۱:۰۴

من معمولن چون بیشتر شبیه اسکلا و بچه مثبتا رفتار میکنم خیلیا هی بهم تیکه میندازن ... ولی اینکه شخصیتمو ببرن زیر سوال ...نه!

تابحال توهین نشده بهم یا اگه شده متوجه نشدم(البته اگه لقب خیارشور رو که یه بار یکی بهم گفت توهین محسوب نکنیم!)...واسه همین نمیدونم چه واکنشی از خودم بروز میدم ...ولی احتمال90درصد سکوت میکنم....

:)

 

موفق باشی!

پاسخ :

اگه میتونی جوابشون رو بده!
اگه چیزی بهشون نگی بدتر مسخرت میکنن و توهینای بزرگتری نثارت میکنن!
سکوت نکن عزیزم که ظلم به خودته:)
جوابشون رو بده خیلی محکم :)
البته نه با دعوا با روی خوش :))
ممنونم عزیزم:)
یه دنیا موفقیت واست ارزو میکنم :)
دختر دماغ گوجه ای :)
۱۴ شهریور ۲۱:۳۴

این تابستون، تموم سعی ام اینه که عاشق خودم باشم، واقعا هم آخر خودمونیم، امیدوارم هردومون توی این تغییر موفق باشیم و نذاریم دیگران به خاطر سکوتمون تحیقرمون کنن :))

پاسخ :

واقعا عاشق خود بودن مهم ترین اصله:)
همه میرن و فقط خودتی که واسه خودت میمونی :)

امیدوارم عزیزم :)
__PARNIAN __
۱۴ شهریور ۲۳:۵۷

چقدم عالی :)

خیلی این حس هایی که بعد از دیدن فیلم ها و خوندن کتاب ها در ما بوجود میاد قشنگ و خوبه :))

پاسخ :

ممنونم عزیزم:)
خیلی خیلی قشنگه!
خیلیم عمیقه و تا مدت ها موندگار :)
MIS _REIHANE
۱۵ شهریور ۰۱:۵۷

فقط کافیه خودت باشی.این چیزیه که همیشه خودم به خودم میگمو هستم.سعی کردم یه مدت بگم عاشق خودت باشو خودتو جذاب بین و این حرفا.ولی اینقدر تو ذهنم کلیشه ای و مسخره بودن ای حرفا که فقط گفتم حاجی.خودت باش.

البته تو ذهن من اینطوری بودن،تو دید من.ممکه برای تو یه در خیلی عمیق ته قلبت باشن.بلاخره.فرق داریم(: امیوارم منظورمو بگیری کلا.

پاسخ :

دقیقا..
این که ادم خودش باشه خیلی مهمه  : )
اینکه سعی کنه ادای و اصول از خودش درنیاره و همون من همیشگیش باشه^___^
گرفتم چی میگی عزیزم  : ))
ممنونم از کامنت قشنگت  😌❤
گلی :)
۱۵ شهریور ۰۱:۵۸

درد مشترک... 

پس فرداشم یادمون میره چیا بهمون گفتن :(

پاسخ :

 : )
گلی منم همین ویژگی رو دارم که خیلی زود تمام توهینایی که بهم شده رو یادم میره!
بیا فقط همین یه بار جلوشون وایسیم  : )
شاید موفق شدیم؟هوم؟
علی رضا
۱۵ شهریور ۰۳:۵۴

یکی یه روزی جوری منو کوبوند و تحقیر کرد که تا عمر دارم فکر کنم فراموش نکنم.

پاسخ :

برات ارزو میکنم یه روزی اونقدر موفق بشی و شخصیت بزرگی پیدا کنی که بیاد و ازت عذرخواهی کنه  : )
Edi
۱۵ شهریور ۱۰:۱۱

:)

 

پاسخ :

 : )))
علی رضا
۱۵ شهریور ۱۱:۵۶

مچکرم ازت ^__^

پاسخ :

خواهش میکنم 😶😉
Bahar 1999
۱۵ شهریور ۱۴:۴۱

چه زیبا گفتی

خیلی وقتا همینجوره ادم ممکنه یه حرفایی بشنوه از یه سری افراد که خیلی ناراحت بشه یه وقتایی یه حرفایی میشنویم از یه سری افرادی ک توقع شنیدن این حرفو ازشون نداری یا خودت یه حرفی میزنی که بعد از زدن اون حرف ناراحت میشی و پشیمون

کاش یه سری حرفا رو هیچ وقت نمیزدیم که دل بشکونیم یا یه حرفایی بهمون زد نمیشد که دلمون بشکنه

یه حرفایی هیچ وقت فراموش نمیشن

 

همیشه این حرفا هست ما باید همونطور ک گفتی خودمونو قوی کنیم سعی کنیم بیشتر واسه خودمون وقت بگذاریم  و بیشتر به فکر خودمون باشیم

پاسخ :

ممنون عزیزم  : )
این حرفا ممکنه به ظاهر فراموش شده به نظر بیاد ولی کاش میفهمیدیم صدسال هم که بگذره اثرش روی قلب ادما پایدار میمونه  : (

درست ترین راهم همینه بهار عزیز 😊
گلی :)
۱۶ شهریور ۱۲:۳۹

آره بیا :)

قدم اول سرد شدن با اونایی که به طریقی دلمون شکستن و غرورمونو له کردن. 

من هر از گاهی سرد میشم باز یادم میره :/

ولی آره بیا برای همیشه سرد بشیم و محل نزاریم بشون چون اینطور احترام خودمون حفظ میشه و قدرمون میدونن ولی وقتی هی ببخشیمشون میشیم یه آدم دم دستی بی ارزش که میشه باهاش بد ترین رفتار و کرد و بعد با یه مهربونی بیخیال بشه :(

بیا دیگه اینطور نباشیم... 

پاسخ :

این محکم ترین قدمه :)
همینه دیگه ،منم با یه محبت کوجیک تموم بدرفتاری های طرفم رو فراموش میکنم و این درحالیه که دارم زمینه ی یه بی احترامی بزرگ تر به خودم رو فراهم میکنم.
بیا قول بدیم !
تا وقتی ما برای خودمون احترام قائل نباشیم هرادم پستی که از راه برسه هر رفتاریو از خودش نشون میده!
جناب منزوی
۱۷ شهریور ۰۰:۲۵

باید با قاطعیت در برابر این اتفاق ایستاد

پاسخ :

دقیقا..
باید به قدری جدی بود که هرکسی اجازه ی توهین کردن به خودش نده : )
امیلی ...
۲۳ شهریور ۲۲:۱۶

سلام شمیم عزیز

خوبی؟

اسم فیلم؟ :))

پاسخ :

سلام امیلی!
ممنونم 😻
خوبی دختر؟
Isnt it romantic

edi _s
۳۱ شهریور ۰۰:۰۱

سلام بانو!...من یه مدت(9 ماهِ معروف به سال تحصیلی!)دیر به دیر سر میزنم...اومدم خدافظی کنم...

امیدوارم دنیات پر باشه از لبخند و شادی و آرامش!

خدافظ بانو...

:)

 

پاسخ :

سلام عزیزم 😻
اشکالی نداره دختر! 
فقط خوب درساتو بخون از همین اول!
به خاطر ارزوی خوبتم یه دنیا مچکرم!
با خبرای خوب برگردی 😙
امیلی ...
۳۱ شهریور ۰۳:۰۵

سلام شمیم جانم

خوبم.ممنونم.

پس اسم فیلم اینه. ^_^

 

شمیم ، من به وبلاگم برگشتم. :)

پاسخ :

سلام امیلی عزیزم!
بله همینه😻
چه خوب!
خوش اومدی دوباره😚❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No matter how you feel
Get up
dress up
show up
and
never give up
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان