Girl, wash ypur face

سلام!

متن بالا یه قسمتی از کتاب فوق العاده خوبِ صورتت را بشور دختر جان بود.

میتونم بگم یکی از بهترین کتابایی که تو زمینه روانشناسی خوندم همین بود 

و  حتی با بعضی صفحاتش اشک ریختم

مهم ترین ویژگی کتاب صداقت و رو راستی نویسنده بود.

واقعا تاثیرگذاره 

خوندنش رو پیشنهاد میدم.


۱۴ ۱۰
نباتِ خدا
۰۹ مرداد ۰۷:۰۵
منم این کتاب رو خیلی دوست دارم، میتونی کتاب شرمنده نباش دختر رو هم بخونی، از همین نویسندس :) 

پاسخ :

واقعا کتاب خوبیه جز یکی دوفصلش که مربوط به فرزندداری و شوهرداری و این حرفا بود :دی

اره اتفاقا داشتم فکر میکردم که توی اولین موقعیت پیداش کنم و بخونمش 
ممنونم نبات جان :)
__PARNIAN __
۰۹ مرداد ۰۹:۲۸
خوشحالم که دوستش داشتی :)

پاسخ :

ممنونم عزیزم ^^
علی رضا
۰۹ مرداد ۱۱:۰۸
الان یه مقدار نقد و برسیش رو خوندم.کتابش یه جورایی ناخودآگاه باید آدمو وصل کنه به تلقین کردن. :-؟

پاسخ :

نمیدونم چی بگم 
ولی تلقین فک نکنم بشه بهش گفت 
اون میاد تمام سختی و خوبیا ی زندگیش رو جزء به جزء تعریف میکنه و حرفای انگیزشی میزنه و شاید یه هدفی که از خیلی وقت قبل توی دلت مرده رو زنده میکنه..
خودش سخنران انگیزشیه اصلا :)
علی رضا
۰۹ مرداد ۱۴:۱۹
یه روزی باید منم همچین کتابی بنویسم. :دی

پاسخ :

امیدوارم که این روز به زودی برسه :))

یه بیوگرافی از نویسنده کتاب بخونید..
به نظرم زندگی جالبی داشته ^^
علی رضا
۰۹ مرداد ۱۶:۰۳
مچکرم :دی

شاید باورت نشه ولی الان گشتم دیدم توی نت هیچ بیوگرافی به فارسی ازش وجود نداره. :| غیر از اینکه یه وبلاگ نویسه -_-

پاسخ :

خواهش میکنم.

خب عیبی نداره من پیج اینستاشو هم دارم خیلی چیزای خوبی مینویسه ولی خب منم نمیتونم درست حسابی بخونمشون ://
من میگردم چیز خوبی ازش پیدا کردم مینویسم واستون 
و اگه پیدا نکردم چیزایی که خودم ازش خوندمو میگم.
abdolnabi solimani
۰۹ مرداد ۱۷:۱۸
سلام حتما باید کتاب خوبی باشه با برم اون کتاب را خریدای کنم ممنونم موفق باشید.

پاسخ :

بله کتاب خوبیه.
اول pdfاون رو تهیه کنید اگه به دردتون خورد هزینه بابت خریدش بدید.
چون فک میکنم یه فصلاییش به درد اقایون نمیخوره
I'm Heeva
۰۹ مرداد ۲۱:۴۹
اتفاقا تو لیست کتاباییه که قراره بخونم :)

پاسخ :

خوب کتابیه..
امیدوارم از خوندنش لذت ببری هیوا جان😍
علی رضا
۰۹ مرداد ۲۲:۰۵
خوش بحالت انگلیسیت خوبه میتونی بخونی.
اوهوم،بنویس.

پاسخ :

نه اتفاقا انگلیسیم خیلی خوب نیس چیز زیادی نمیفهمم از متن هایی که مینویسه اماباگوگل معنیش  میکنم اگه حال داشته باشم:دی
لولی‌وش مغموم💔
۱۱ مرداد ۱۱:۱۸
خریدمش ولی هنوز فرصت نکردم بخونم. :(
کتاب‌فروشه گفت جلد دومش هم «شرمنده نباش دختر»ه…
+ پس کتاب قشنگیه که تو رو به وجد آورده. :))))) بیشتر مشتاق شدم برای خوندش…

پاسخ :

امیدوارم فرصتش زودتر پیش بیاد😍
بله واقعا خوبه..
به جز چندتا فصلش که بیشتر به درد خانمای شوهردار میخورد😁
اره منم میخوام بخرمش فک میکنم اونم خوب باشه  : )
خوش اومدید🌱❤
نگاه کوهستان
۱۲ مرداد ۲۲:۳۷
سلام
چقد خوب و قشنگه

پاسخ :

سلام :)
قابل شمارو نداشت :))
[ مَـن !]
۱۳ مرداد ۱۱:۳۸
سلام (: کتابش جذابِ مخصوصاً نویسندش که خودمونی نصیحت می کرد، جالب بود که با استفاده از تجربیات و خاطرات شخصیش کمک می کرد به خودمون بیایم! ^__- .

پاسخ :

سلام : )
دقیقا ،همین لحن خودمونی حرف زدنش باعث خوبیه کتاب شده ^^
و هم اینکه از تجربیات خودش میگفت از مشکلات و اتفاقاتی که واسه ی خودش پیش اومده : )))

amirhosin (:
۲۵ مرداد ۲۰:۳۴

:)

پاسخ :

: )
حنانه
۲۶ مرداد ۱۵:۴۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ی*********

****** *** *** ***** ***** ****** ******

**** *** **** ***** بری.

پاسخ :

به به اقا به به😁
خوش اومدی دختر : )))
منم اوایل باهاش غریب بودم ولی کم کم عادت کردم!
به طور کلی خیلی بهتر تره!
(رمزی حرف زدنم فقط:دی)
اون که اره!اصلا حوصلش نیست !

جناب منزوی
۳۱ مرداد ۱۴:۲۵

پسرونه ندارید؟ :)

پاسخ :

 : )
ببخشیدشما، الان میگم پسرونشم چاپ کنن😉
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No matter how you feel
Get up
dress up
show up
and
never give up
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان