نامه های کج کوله(30)

باید بگم که پیشرفت قابل توجهی داشتم تو فوتوشاپ😉

یه طرح کج و بدریخت امروز ترسیم کردم..

 

اون اهنگی که قولشو دادم اینه

گوش بدید و لذت ببرید:دی

 


 

 

 

۱۶ ۱۳
علی رضا
۰۴ تیر ۱۴:۵۱
من فقط فتوشاپ اونقدری بلدم که کارامو راه بندازم.اونم به لطف اینترنت :/

پاسخ :

خب خوبه من همونقدرم بلد نیستم..
امروز یه طرح بدریخت کشیدم ذوق مرگ شدم اصن :دی
سولویگ .
۰۴ تیر ۱۵:۰۰
تیلررررررر
تیلرررررر
جییییییغ!!!

پاسخ :

دوسش داری یا بدت میاد ازش؟
موزیک ویدیوشو دیدی؟
خیلی قشنگ بود:)
سولویگ .
۰۴ تیر ۱۵:۰۴
http://tamashagarr.blog.ir/1398/03/28/%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA%DB%8C
این پست منو دیدی؟ اون جمله آخرش مال همین آهنگ بود😎. 

پاسخ :

اهان
دیده بودم این پست رو..
درکل اهنگ خوبیه ^^
دوسش داشتم من :)
نباتِ خدا
۰۴ تیر ۱۵:۳۸
هورااااااا کامنتاا بازه :))))
سلاااااام شمیم :))
همین پیشرفت هاهم قشنگن یهو به خودت میای میبینی کلیییی پیشرفت کردی :)

پاسخ :

بعضی وقتا که حوصله ندارم تلافیشو سره بستن کامنتا درمیارم ^^
سلام نبات عزیز :)
ممنونم :)
دقیقا همینطوره..
به امیداون روز:دی
سولویگ .
۰۴ تیر ۱۵:۴۶
خیلی دوسش دارم.
موزیک‌ویدیو رو هم جزو اولین نفرایی بودم که دیدم، توی یوتیوب ثانیه‌شمار معکوس داشت واسه انتشار و همین که منتشر شد دیدمش. :) 

پاسخ :

اره خیلی  قشنگه و به دل میشینه..
اهان من نصفه دیدمش :دی
حوا ...
۰۴ تیر ۱۸:۲۲
طرحت رو نبینیم؟! :)

پاسخ :

توی سیستم کلاس سیو کردمش..
یکی دیگه همونطوری درست میکنم میزارمش حتما..
یه شکل خیلی ساده هستش😀
معلمی از جنس اینده
۰۵ تیر ۱۱:۳۳
سلام.خیلی عالی بود. موفق باشید.

پاسخ :

خیلی ممنونم 
به همچنین 🌱
کارمند مجرد
۰۸ تیر ۲۲:۱۸
من یک توصیه بکنم:

قرائت قران با صدای استاد منشاوری رو ده روزی فقط در حد 2دقیقه گوش کنید

بعد مقایسه کنید با حسی که این اهنگ به شما می دهد

پاسخ :

سلام :)
ممنون از توصیتون 
حتما گوش میدم ..

جناب منزوی
۰۹ تیر ۲۰:۳۳
موفقیت روز افزون تو فتوشاپ :)
عاشق فتوشاپم ولی فعلاً دستم بنده یا باید بگم سیستم مناسبی ندارم :/  :)

پاسخ :

خیلی خیلی ممنونم :)
اهان انشالله هم وقتتون ازادتر بشه هم یه سیستم مناسب پیدا کنید :)
 

امیلی ...
۱۳ تیر ۱۱:۲۳
سلام شمیم خانوم گل :)
خوبی؟
برو به آدرس زیر و این مطلب رو بخون: ^_^

پاسخ :

 سلام امیلی عزیزم..
خوبم 
خودت خوبی؟
حتما میخونمش.
واست یه عالمه موفقیت ارزو میکنم 😘
امیلی ...
۱۳ تیر ۱۵:۲۸
خدا رو شکر که خوبی. :)
خیلی خوشحالم که خوبی. :)
من هم خوبم. :)
امیدوارم شاد و موفق باشی عزیزم.بدون که تو همیشه بهترین خودت هستی.فردا هم بهترین خودت هستی.به خدا توکل کن. :)

پاسخ :

ممنونم عزیزم:)

خوشحالم که حالت خوبه دختر :)
امیلی ...
۱۳ تیر ۱۵:۳۳
تو بهرییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییین خودت هستی شمیم جان. :)

پاسخ :

:)
امیلی ...
۱۳ تیر ۱۵:۳۵
به خدا توکل کن و امتحانت رو بده عزیزم. :)

پاسخ :

ممنوتن امیلی عزیز :)
کنکورت خوب بود؟
Ali
۲۳ تیر ۱۵:۲۶
خیلی خوب بود سپاس

پاسخ :

: )
میم . الف
۰۱ مرداد ۲۱:۰۰
حالمو خوب کرد ..😍

پاسخ :

سلام عزیزم^^
خوشحالم به خاطر حال خوبتون : ))
همیشه پایدار باشه این حال😊❤
میم . الف
۰۱ مرداد ۲۱:۴۵
مچکرم ^__^🌼🌻🌸

پاسخ :

خواهش میکنم ^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No matter how you feel
Get up
dress up
show up
and
never give up
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان