Haha😜

پی نوشت: این کامیک دقیقا شرح وضعیت منه!


۱۷ ۷
فاطمه سادات داوری
۰۲ خرداد ۱۹:۲۸
:))))))

پاسخ :

: )
امیلی :)
۰۲ خرداد ۱۹:۴۸
:))))))))

پاسخ :

: )
سولویگ ...
۰۲ خرداد ۱۹:۵۵
واااای، منم! 

پاسخ :

فقط درمورد کتابای درسی صدق میکنه😁
علی رضا
۰۲ خرداد ۱۹:۵۹
"حالا واقعا خستم.حالا بخوام 3 ساعت قبل امتحان پا میشم میخونم." :)) ما از این کارا میکردیم :))

پاسخ :

منم همینطور 
میگفتم بزار ساعت کامل بشه میرم سر درس..
یه بار این کارو کردم و هی گفتم میخونم میخونم میخونم..
تهش این شد که امتحان ترم اون درس رو 25صدم گرفتم😆
I'm Heeva
۰۲ خرداد ۲۰:۰۸
و من :)
لامصب معلوم نیست چه اشعه ی خواب اوری داره!

پاسخ :

دقیقا😁
میــ๛ آنـہ
۰۲ خرداد ۲۱:۴۲
اصن حس نیست 
حس هام تموم شدن انگاری...

پاسخ :

واقعا همینطوره ☺😯
همه خستن  : )
نباتِ خدا
۰۳ خرداد ۱۸:۲۰
منم همین شکلی بودم :) البته من از مرحله یک مستقیما به مرحله ۴ صعود میکردم :)))))

پاسخ :

😁
خوش اومدی نبات جان: )
نباتِ خدا
۰۳ خرداد ۲۲:۱۲
ممنونم عزیزم :)

پاسخ :

خواهش میکنم 😊
آرام :)
۰۴ خرداد ۰۰:۴۱
هییی ...
من دراز میکشم راحت خخ و میخوابم!

پاسخ :

خب اینجوری یه دلی دیگه..
اونطوری عذاب وجدان میگیره ادم هم بدن درد😑😕
amirhosin (:
۱۱ خرداد ۱۲:۵۱
منم |:

پاسخ :

شماهم چی؟
سلام:)
amirhosin (:
۱۱ خرداد ۲۳:۰۸
منم حوصله خوندن ندارم 

پاسخ :

انلاین بودید؟؟؟
هاهاها..
تاحالا کسی به این سرعت ج نداده بود^^
میشه بپرسم کدوم شهرید که بارون باریده؟
amirhosin (:
۱۱ خرداد ۲۳:۱۱
اوهوم :)
هاهاخخخ
من سرعتم زیاده
جنوب فارس مهر :)

پاسخ :

بله معلومه :دی
 هووم بسلامتی...

amirhosin (:
۱۱ خرداد ۲۳:۱۷
:))دی
ممنون

پاسخ :

خواهش میکنم..
میگم که درس خیلی بخون که یه روز مجبور به پشت کنکور موندن نباشی :)
amirhosin (:
۱۱ خرداد ۲۳:۲۹
درس که میخونم ولی جوصلشو ندارم:)

پاسخ :

باید بخونی و حوصلشم داشته باشی^^
از من به تو نصیحت پشت کنکوری شدن وحشتناک تراز درسا و امتحانای الانتونه :)
amirhosin (:
۱۱ خرداد ۲۳:۳۲
میدونم ممنون کهراهنمایی میکنی منو :))

پاسخ :

راهنمایی نیست حرف درسته..
اگه یکی بود به منم این حرفارو میگفت شاید وضغیتم باالان فرق میکرد..
amirhosin (:
۱۱ خرداد ۲۳:۳۵
اوهووووووم

پاسخ :

خواهش :)
شبتون خوش ^^
amirhosin (:
۱۱ خرداد ۲۳:۳۷
پوزش خخخ
شبتون شیک

پاسخ :

^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No matter how you feel
Get up
dress up
show up
and
never give up
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان