یه چایی با عطر بهارنارنج فک کنم حالمو خوب کنه...


۲ ۵
آرام :)
۲۵ فروردين ۲۱:۲۸
سلام جیگر خوبی ؟😚
با من صحبت کن حالت خوب میشه 😂

پاسخ :

به به ارام جان..
خوبم من ،خودت چطوری خواهری؟؟😍😛
چشم😁
فیلم فراری رو دیدی؟من میخوام ببینم😀
دانلودش کردم.
آرام :)
۲۶ فروردين ۱۵:۳۱
خوبم تو خوبی ؟
نه ندیدم شایدم دیدم همون دختر که فرار میکنه ؟

پاسخ :

ممنون منم بد نیستم 
خداروشکر که حالت خوبه*.*
اسم فیلمش هست ferari
بد فیلمی نبود سرفرصت ببینش....
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No matter how you feel
Get up
dress up
show up
and
never give up
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان