نامه های کج و کوله(16)

سلام  : )

امشب با چندنفررفتم بیرون.رفتم سینما فیلم تخته گاز رو دیدم 

فیلم خوبی بود نسبتا و خیلی ب درد خانومای متاهل میخورد😑

نمیدونم چرا زیاد از رفتار زنداییم خوشم نمیاد:/

بهش فکر نکنم بهتر باشه  : )))

پ.ن1:فیلم سارا و ایدا رو هم چندروز پیش دانلود کردم و دیدم قشنگ اما غمناک

پ.ن2:لاتاری هم چندوقت پیش تر دیدم اونم قشنگ اما غمناک😆

پ.ن3:پاستاریونی رو هم دیدم این خوب بود انصافا😑😉

پ.ن4:قصددارم لاک قرمزرو هم دراینده دانلود کنم ببینم.

پ.ن5:خیلی دلم میخواد برم سینما درساژ رو ببینم ولی نه کسی منو میبره نه پولی هست ک باهاش برم😕

پ.ن6:یه فیلم هست به اسم سال دوم دانشکده من هنوز سینما نیمده ولی به زودی قراره بیاد دلم میخواد اینم ببینمش😀

پ.ن7:من قبلنا علاقه ای به فیلم و این چیزا نداشتم

امان از دوست ناباب منو کشوند به این دام😯😄

پ.ن8:اقا بخور اکالیپتوس دادم یکم نفسم حال اومد

خدایا سپاسگزارم سپاسگزارم سپاسگزارم بابت همه چیز❤🌱

شبتون اروم 💙🎵


۱ ۱
علی زیرایی
۰۲ بهمن ۲۳:۳۷
عالی بود

پاسخ :

سپاس  : )
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No matter how you feel
Get up
dress up
show up
and
never give up
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان