موی کوتاه:/

بیشتراز هرچیزی دلم میخواد موهامو کوتاه کنم 💇😕
حوصلشو ندارم اصلا😐
تودستوپامه اصن:///
ولی خب میترسم پشیمون بشم 
هم اینکه مامانم نمیزاره
هم اینکه بعید میدونم ارایشگر مورد نظر کوتاه کنه چون عقیده داره دختر خوب نیس موهاش کوتاه باشه😷
هم اینکه ممکنه خالم عروس بشه 👰
۳ ۴
جناب منزوی
۰۷ آذر ۱۴:۵۲
چالش بزرگیه :)

پاسخ :

واقعا اره 😆
مسیو ..
۰۷ آذر ۱۶:۴۷
منکه کلا تو دوران کنکور کچل بودم "_"

پاسخ :

خوش بحالتون😔
میم . الف
۰۸ آذر ۰۸:۳۸
ولی من این ریسک رو کردم -_-

پاسخ :

ولی خیلی دردناکه😶
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No matter how you feel
Get up
dress up
show up
and
never give up
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان