|به وقت هشت اذرماه|

سلام!

امرور بعدازظهر رفته بودیم بیرون!

تصمیم گرفتم برای چندساعت تمام ناراحتی هامو کنار بزارم  و حالِ خوبی داشته باشم!

 

پس چایی خوردم،لبخند زدم،به ادما نگاه کردم،به درختای سبزو نارنجی خیره شدم،به اسمون ابی شهرمون چشمک زدم،کلاغارونگاه کردم،به صدای غارغارشون گوش دادم،ساندویچ کالباس خوردم،عکس گرفتم،به ابنمای وسط پارک لبخند دندون نما زدم و برای چنددقیقه نشستم و رقصشو نگاه کردم!

 

بعد اومدم خونه . رفتم دوش اب گرم گرفتم،قهوه خوردم و الانم اهنگ گوش میدم!

 

خدایا سپاسگزارم سپاسگزارم سپاسگزارم به خاطر بودنت.

 

یه عالمه حال خوب براتون ارزو میکنم(قلب قرمز)

 

 

۱۵ ۹
🌌🌙 Callisto
۰۸ آذر ۲۰:۱۵

حالت همیشه خووب:)

پاسخ :

ممنونم عزیزم⁦❤️⁩😍
به همچنین شما :)
__PARNIAN __
۰۸ آذر ۲۰:۱۷

خداروشکر، خیلی خوشحال شدم :)))

پاسخ :

واقعا خداروشکر.
فدای شما بشم من عزیزم⁦❤️⁩
ممنونم ازت پرنیان 🤩⁦❤️
( ک) شباهنگ
۰۸ آذر ۲۰:۲۹

درود خدا را شکر که امروز حالتون خوبه ،

دیروز من شعر  

شده آیا که‌به جانت غمی ریشه بزند،، را مطالعه 

کردم ، خیلی زیبا و پر از احساسی لطیف بود ، 

آیا سروده خودتان بوده ؟ 

پاسخ :

سلام!
ممنونم🙂
واقعا خیلی شعر قشنگیه!⁦❤️⁩
نه ازمن نبود 
متاسفانه به دلیل قطعی نت نتونستم دقیق بفهمم شاعرش کیه!
بعدا نوشت:

شعر ازاحمد طیبی
پ ن ۱ :
شده آیا که غمی ریشه یه جانت بزند ؟
#سهراب_سپهری

پ ن ۲ :
من چرا دل به تو دادم که دلم می شکنی
#سعدی


[ نارین ]
۰۸ آذر ۲۰:۳۲

حال خوبت پایدار :) 

پاسخ :

ممنونم نارین جآن⁦❤️⁩
حال خوب شماهم پآیدار😍
❤❤ EXOYAS ❤❤
۰۸ آذر ۲۱:۱۰

حس خوبتون به منم منتقل شد :)

امیدوارم هرروزتون پر از حال خوب باشه ^_^

چه موزیک آروم و عجیبیه!!

فارسی هم داره میخونه وسطش؟!؟

خواننده‌ش کیه؟!

متنشو دارین عایا؟!

پاسخ :

ای جآن⁦❤️⁩
مچکرم شماهم همینطور🤩
اره یه حس خاصی داره:)
این خوانندش اریانا دلاوری هست
فارسی نیست افغانیه!
این یه اهنگ قدیمیه که این خانوم بازخوانیش کرده!
سرچ کنید اهنگ چشم سیاه داری
هم متنش میاد هم خواننده ی اصلیش!
درکل خوب چیزیه:دی

ممنونم از کامنتتون🌱
آرام :)
۰۸ آذر ۲۱:۱۹

من قلب بنفش می‌خوام :(

پاسخ :

هزار تا قلب بنفش و حس خوب تقدیم ارام عزیزم💜🌱😍😉
❤❤ EXOYAS ❤❤
۰۸ آذر ۲۱:۳۲

رفتم کاملشو گوش دادم :)

به قول شما خوب چیزی بود^_^

پاسخ :

یکم شادتره اون اصلش : )
قربانت🤩
آرام :)
۰۸ آذر ۲۱:۴۶

وای مرسیییییی قلب بنفش زیاااد 😍😍😍😍😍💜💜

پاسخ :

خواهش میکنم ارام مهربون🌱-_^

فدای شمآ🤩😘
پریسا سادات ..
۰۹ آذر ۰۰:۳۱

حال دلت همیشه خوب باشه:)

پاسخ :

ممنونم عزیزم : )

حال دل شماهم همیشه سبز🌱😍
علی رضا
۰۹ آذر ۰۱:۰۷

به به،به به.تصمیمای خوب خوب میگیری. ^_^

پاسخ :

ممنونم،دیگه خسته شده بودم از دست خودم😆
یه تغییری درست کردم دیگه:دی
نباتِ خدا
۰۹ آذر ۱۰:۲۰

چه روز قشنگی داشتی، چه حس فوق العاده ای😍❤️❤️❤️

خیلی خوشحالم برات😍🌻

پاسخ :

ممنونم نبات عزیزم: )
فدای شما بشم من😍
آمورف! ✨-
۰۹ آذر ۱۶:۳۰

سلام و لبخندِ دندان نما به تو ^_- .

 

پاسخ :

سلام بر امورف عزیز🤩
به به،به به
انرژی گرفتم از خنده ی خوشگل شما😉⁦❤️⁩

فاطمه ...
۰۹ آذر ۱۶:۴۹

سلام

امیدوارم همیشه خوب باشی

پاسخ :

سلام عزیزم 
ممنونم،به همچنین😘
سولویگ .
۰۹ آذر ۱۷:۵۲

خوب بمون. =) 

پاسخ :

ای جآن⁦❤️⁩
فدای شما بانو😄
ممنونم سولویگ عزیزم🌱😍
آرزو ﴿ッ﴾
۰۸ بهمن ۲۲:۴۷

به جز تکه‌های چشم سیاه داری قربان شما، بقیه‌ش رو نفهمیدم و باید سرچ کنم متنش رو :دی ولی حس جالبی داشت. انگار که یکی حوالی گرگ و میش، روی یه تپه داره این ابیات رو می‌خونه و می‌رقصه (آروم).

ممنون از معرفی‌ش :)

پاسخ :

چشم سیاه داری قربان شما 
خانه کجا داری مهمان شما

هوووم قشنگه
منم دوستش دارم:))))
دقیقا همین حس رو داره 
البته دوزبانه خونده شده فک کنم😅
خواهش میکنم عزیزم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No matter how you feel
Get up
dress up
show up
and
never give up
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان