شین داره میره....

1-سلام

2-شین دیروز اومد خونمون!

3-واسش ایس تی لیمو و دارچین درست کردم عوضی دوست نداشت.

4-نهار واسش برنج و مرغ سرخ شده و بادمجون و ریحون و گوجه کبابی با لیمو ترش و ماست خونگی اوردیم تازه ته دیگ سیب زمینی هم داشتیم :دی

4-بعداز ظهر نتونست وایسه چون مامانش تنها بود و نهایتا بعداز خوردن چایی و شکلات زنجبیلی رفت.

 

5-مامانم میخواست  بره بیرون و نهایتا منم با شین رفتم خونشون.

 

6-اونجا واسم مرغ سوخاری درست کرد که خیلی باهاش حال کردم:دی

8-راستی دیروز ایس پک موز هم خوردم بدمزه بود:|

 

7-از خواستگار پولدارش حرف زد و اینکه ول نمیکنن و پیله شدن!

 

8-دلم میگیره اگه شین ازدواج کنه!

من فقط شین رو دارم و اونه که باهاش حرف میزنم،دردودل میکنم،میخندم،غیبت میکنم..

9-اون بره من تنها چیکار کنم؟

 

10-دستپخته شینِ جانِ جانانه!

 

 

۱۶ ۱۰
__PARNIAN __
۱۰ شهریور ۲۰:۴۱

به به نمیگی هوس میکنیم؟

پاسخ :

جات خالی دختر!
خودمم الان هوس کردم دوباره  :)
جدا خوشمزه بودش :)
abdolnabi solimani
۱۰ شهریور ۲۰:۵۵

سلام من که دهنم آب افتاد خوش به حالتون از طرف من به شین سلام برسون بگو یکی هست والی نیست خخخخخخخ

پاسخ :

سلام :)
جاتون خالی:دی
ریحوناشم کاملا ارگانیک بود :دی
چشم،چشم(نیشخند)
دختر دماغ گوجه ای :)
۱۰ شهریور ۲۱:۲۶

وای من عاشق ترکیبای دارچینیم، دارچین و نعنا، دارچین و لیمو، اصن دارچین عشقه :) بعضی وقتا به خودم میگم اسم بچه آیندمو بزارم دارچین :)

و از طرف دیگه من از هر مخلوطی با محتویات موز خوشم نمیاد، حالت تهوع میگیرم :|

پاسخ :

فک کن بوی چای دارچین!
لعنتی خوده عشقه❤
ولی به قول شما کلا ترکیبای دارچین عالین 😍
موز خودش تنهایی خوشمزس فقط:دی
گلی :)
۱۰ شهریور ۲۲:۵۴

به به  .به بهههههههه :D

پاسخ :

فدای شما گلی جان 😁
پشمآلِ پشمآلو
۱۰ شهریور ۲۳:۰۲

فق شماره چهار اول:دی

پاسخ :

اخ اخ اخ😁
جاتون خالی😘
علی رضا
۱۱ شهریور ۰۳:۲۳

جدای از پست که بادمجون و گوجه کبابی رو خودم بالشخصه تا حالا نخوردم و دوس ندارم و همیشه هم یکی واسه غیبت کردن پیدا میشه؛شاسوسا یعنی چی؟ :دی

پاسخ :

وا چرا؟خیلی خوشمزس ک:دی
پیدا میشه درست ولی کسی که باهاش سالهاست غیبت میکنی یه طعم دیگه داره  :))
من بدم میاد شوهر کنه خب😕
شاسوسا؟
یه بنای تاریخی توی کاشانه که خلوتگاه سهراب بوده.
الهه ای که دکتر شریعتی باهاش درکتاب کویرش حرف میزده 
و حتی سهراب شعری به اسم شاسوسا داره 
خوندنش روپیشنهاد میدم : )
پ.ن:من خیلی بدقولی کردم:دی
باور کنید کپی کردم که واستون بفرستم نشد :(

00:00 :.
۱۱ شهریور ۰۹:۵۱

:)

پاسخ :

خوش اومدید  : ))
نباتِ خدا
۱۱ شهریور ۰۹:۵۶

عزیزم چه روز قشنگی داشتی... 

خدا شین رو حفظ کنه :) 

پاسخ :

ممنونم نبات جان  : )
برای شماهم ارزو میکنم این روزهارو  : ))
سلامت باشی عزیزم  : )

جناب منزوی
۱۱ شهریور ۱۱:۰۲

هم صحبت خوب کم گیر میاد

پاسخ :

خیلی کم..
من دوست نداشتم با کس دیگه ای نصفش کنم شین رو : (
البته از نصف هم کمتر میشه...
علی رضا
۱۱ شهریور ۱۳:۰۸

خیلی سال پیش کتاب کویر رو خوندم اما هیچی یادم نمیاد.حتی یادم نیست در چه موضوعی بود. :)) 

سهراب سپهری تنها شاعر مورد علاقمه اما هربار خواستم بشینم هشت کتابشو کامل بخونم خوندنم نیومد. :/

 

پ.ن:اشکال نداره،فرصت هست.من حالا حالاها هستم. :دی

 

پاسخ :

منم دوست دارم بخونمش
سهرابو منم دوستش دارم  : )

ممنون ^__^
حوا ...
۱۱ شهریور ۱۶:۱۴

منم آیس‌پک موز دوست ندارم. شکلاتیش ولی عالیه :)

پاسخ :

اهووم،
واای شکلاتیش خیلی خوشمزس😀
انبه هم خوبه البته  : ))
pesar pesar
۱۱ شهریور ۱۷:۳۲

سلام دوستداشتی یکسر بهم بزن

پاسخ :

چشم حتما: )
[ مَـن !]
۲۳ مهر ۰۱:۱۱

سلآم بر ساشوشایی من را به یاد هشت کتاب(؟!) سهراب خان می ندازه!! [البته حافظه خوبی تو اسما ندارم شاید هشت بهشت بود؟! :/ ] حالا هر چی بود یه هشتی داشت دیگه!!! =| , خلآصه… آهان اومدم همینو بگم دیگه!!, راستی! سلآم خوبی؟! خوشی؟! سلامتی؟! چه خبرا؟! ^_- البته که همو نمی شناسیم ولی دلم خواست به ساشو خانوم عرض ادبی کنم و برم! البته اگه مجازی نبود یه دستی یه ماچی یه تماس چشمی و یه لبخند دندان نما جهت خیلی خیلی خوش وقتم از دیدارتون هم می کردیم(؟!) :| حالا هر چی!!! =/ من از اون چیز (نمی دونم) موزی یا نخوردم, نمی دونم مزه ش چطوره؟! بعداً خوردم می گم نظرمو! ^_^ مرغ سوخاری خوشمزست!! (= , خل مَشَنگم من نیستم!! =/ ازت خیلی خوشم میاد گفتم بیام بهت نظر داشته باشم!! ^_- .فعلاً.

پاسخ :

سلام عزیز دل😻
درسته هشت کتاب سهراب :دی
ممنون من خوبم!خودت خوبی؟سلامتی؟
اقا شاسوسا😁
خیلی خیلی ممنونم دختر جان 
خجالت میدی منو ک 😙
چرا ازمن خوشت میاد؟😀
[ مَـن !]
۲۴ مهر ۱۰:۰۸

شاسوسا, شاسوسا؟! بابا خب اسمش یجوریه!!! =/ .

خوبم تشکر (: . نمی دونم چرا ازت خیلی خوشم می یاد؟! D; جذیت شدم خب این دلیل می خواد؟! نُچ!!! D: .

پاسخ :

اره قبول دارم خودمم گاهی قاطیش میکنم😀
خداروشکر که خوبی^^
الهییییی!
اقا منم خوشم میاد ازت اصلا😻

خیر اصلا دلیلی نمیخواد:دی
آتِنا ! -
۲۵ مهر ۱۲:۵۹

الهی؟! دلت نگییییییره از سیآهی~ !!! =|| D; چرا "شاسوسا" رو انتخاب کردی؟! :) .

پاسخ :

*.*
نمیدونم،شاید چون سهراب رو دوست دارم!
آتِنا 🌾 -
۲۵ مهر ۱۳:۲۵

صحیح!! (: لازم شد بازم هشت کتابِ سهراب رو بخونم! بلکه بیشتر با "شاسوسا" آشنا بشم!!! D; .

پاسخ :

عزیزوم*_^
 حتما بخونش
دنیای سهراب قشنگ تره  ❤🍀
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No matter how you feel
Get up
dress up
show up
and
never give up
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان