و حتی حوصله ای نمانده...

سلام 

نمیدونم دقیقا چجوری بنویسم 

اینکه دیشب وحشتناک حالم بد بود سرفه یک لحظه هم دست از سرم برنمیداشت

تب و لرز وحشتناک 

خلاصه باهرسختی بود خوابیدم و صبح ک بیدار شدم از درد گریه میکردم 

سرفه هام اونقدر بدووحشتناک شده بود ک احساس میکردم تاته ریه هام زخم شده و دندون درد هم دیگه به کنار...

کمرمم بد درد میکرد +سردرد

خیلی بد بود خیلی خیلی فقط گریه و گریه بود 

تا رفتم دکتر و دوتا سرم و 3تا سفتی زوکسیم و سه چهارتا امپول و قرص دیگه داد+دوتااسپری.

خدارو هزاربار سپاسگزارم ک حالم خیلی بهتر شد .

و اینکه مشکل فکم اذیتم میکنه و بیشتر ترسونده منو حتما سری دیگه ک رفتم پیش دکتر باهاش مشورت میکنم دیشب تا صبح بهش فکر میکردم و از ترس میلرزیدم


پ.ن1:جدیدا خواننده خاموش شدم فقط میخونم بدون کامنت مثلا از هر ده تا وبلاگی ک میرم فقط واسه یکیش کامنت میزارم.

پ.ن2:سعی میکنم اونقدرا هم خوب نباشم هرکی احترام گذاشت احترام متقابل و درغیر این صورت منم شبیه خودش میشم .

چه تو مجازی چه حقیقی  : )

(قابل توجه بعضیاا😏)

پ.ن3:مشاور هنوز خبر بهم نداده یعنی اگه تا شنبه یکشنبه هیچ خبری نده واقعا ادمای بی مسئولیتین ک نسبت به وضعیت بیماراشون بی اهمیت هستند.

پ.ن4:از ادمایی ک انلاین میشن ولی پی امت رو سین نمیکنن متنفررم 😑

و تامام 😏

۳ ۱
نیلوفر کیانی
۰۶ دی ۲۱:۲۰
الهی هیچ وقت مریض نشی عزیزم !
تمام این علایم که گفتی من دوشنبه هفته پیش داشتم ( با دوتا سرم + ۴ امپول ) 
سلامتی بزرگ ترین نعمته واقعا !!!

پاسخ :

ممنونم نیلوفرجان😍
خداروشکر که سلامتیتو به دست اوردی: ))
بله دقیقااا😊
دوست
۰۶ دی ۲۱:۵۶
امیدوارم الان دیگه خوب باشی.
وقت کردی بهم سر بزن.

پاسخ :

نظر لطف شماست 
چشم 
حتما سر میزنم  : )
گل نرگس
۰۷ دی ۱۴:۵۵
وتامام (لبخند)

همیشه سلامت باشید ان شاءالله

پاسخ :

ممنونم ☺
شماهم همینطور  : )
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No matter how you feel
Get up
dress up
show up
and
never give up
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان